tirsdag 8. juni 2010

Mitt første innlegg :)
Endelig har jeg også kommet i gang med blogging... har tenkt på det lenge..men har liksom aldti hatt tid, men nå er det en realitet :)
Jeg ønsker at familie og venner der hjemme skal kunne følge oss på det som skjer i vårt danske liv.
Vi flyttet til danmark, Nykøbing Falster, som byen heter, og ligger ca 1.time og 10 min sør for København. 15 oktober 2009 flyttet vi, famile på fem. Tre barn i alderen 3,4 og 8 år.
Vi har hatt og har fortsatt veldig mange gode dager her nede, selvom vi av og til lengter hjem. Men det er dæjli å være norsk i Danmark..... bør oppleves.
Vi har jo et helt annet klima enn der hjemme, så for første gang har vi opplevd en ordentlig vår.. med mange goværs dager:)
Jeg skal legge ut litt bilder av huset og hagen etterhvert:)

En fin dag til alle mine der hjemme:) KLÆM fra Danmark.

1 kommentar:

  1. Hei Tina:o)

    Så koselig!!! Gleder meg til å følge dere:D
    Stor varm klem fra Lofoten;o)

    SvarSlett